Hej mamma :)

Hej mamma vet att du läser, :)
Kul, not. Men iallafall, idag har jag och marika först varit i stan, där jag färgade mitt hår, och klippte mig, sen drog vi in till stan (?) Där gick vi i affärer , och jag hittade min älskade tröja :D Den är assnygg om jag får säga det själv! Sen hem, och sen direkt stallet, red Minten såklart, och det gick bra! Han va trött, men nu har han verkligen börjat släppa efter ! :D Mysmys. Imorron blir det ung08, sen The Voice, träffar massa människor, ska bli as roligt! Och sorry för att jag inte har bloggat, men har inte suttit vid datan.. :O
Juste, har fått vårat schema och kan ju bara säga att det suuuuuuuuuuuger, eller det är bra, förutom att vi bara har en sovmorgon och slutar HALV FEM på måndagar?!?!!?!? Inte ok.

TRÖJAN ↓





Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback